מבוא
האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.
כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.
כיצד עובדת ההנגשה באתר?
באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק. לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.
התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.
אפשרות הנגישות בתפריט:
- התאמה לניווט מקלדת – מתן אפשרות לניווט ע״י מקלדת
- התאמת האתר לקורא מסך – התאמת האתר עבור טכנולוגיות מסייעות כגון NVDA, JAWS
- הגדלת פונט האתר ל־5 גדלים שונים
- חסימת הבהובים – עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
- התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
- התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
- התאמת אתר לעיוורי צבעים
- שינוי הפונט לקריא יותר
- הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
- הגדלת התצוגה לכ־200%
- הדגשת קישורים באתר
- הדגשת כותרות באתר
- הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
- הצהרת נגישות
- שליחת משוב נגישות
שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי:
כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.
להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:
- מדיניות הנגישות של פייסבוק
- מדיניות הנגישות של יוטיוב
- מדיניות הנגישות של אינסטגרם
- מדיניות הנגישות של טוויטר
הסדרי נגישות בחברה
- פירוט הסדרי נגישות הפיזיים של המשרדים, חנויות, נכסים:
- חניות נכים , חניון עם חניות נגישות צמודות לכניסה למעליות בבית הדפוס 22 גבעת שאול ירושלים , חניות נכים בכניסה במדרכה הצמודה לבית הדפוס 22 גבעת שאול ירושלים, חניון עירוני עם חניות נכים מול בית הדפוס 22 גבעת שאול ירושלים.
- דרכי גישה, הגעה ברכב פרטי או מונית לבית הדפוס 22 גבעת שאול ירושלים , כניסה ללא מדרגות מהמדרכה , עליה במעלית לקומה ב וכניסה לחנות בקומה ב מול המעלית .
- באוטובוס קו 67 לכיוון הר נוף ירושלים , ירידה בתחנת הסמוכה לבית הדפוס 22 בגבעת שאול ירושלים , כניסה ללא מדרגות מהמדרכה , עליה במעלית לקומה ב לחנות חי כהן.
- כניסות, קיימת כניסה אחת לבניין והיא נגישה לבית הדפוס 22 גבעת שאול ירושלים, ישירות מהמדרכה ללא מדרגות למעלית ואז לחנות/משרדים בקומה ב.
- אזורי המתנה וחדר הדגמה/בדיקה נגיש, בכניסה לחנות חי כהן בבית הדפוס 22 גבעת שאול ירושלים קומה ב .
- שירותי נכים נגישים, קומה א בבית הדפוס 22 גבעת שאול ירושלים , מול המעלית צמוד לתחנת מוניות.
- מעליות נגישות, מעליות נגישות בבית הדפוס 22 גבעת שאול ירושלים.
- עזרים טכנולוגיים למוגבלויות ראייה, יסופקו במידת הצורך/דרישה בבית הדפוס 22 גבעת שאול ירושלים
- נגישות המוקד הטלפוני, קיים מוקד טלפוני עם עובדים העוסקים ומודרכים בנגישות בחנות חי כהן כמו כן שימוש באמצעים טכנולוגים נגישים , בית הדפוס 22 קומה ב גבעת שאול ירושלים.
- דרכי התקשרות חלופיות לטלפון, ניתן לפנות גם במייל chai@chaic.co.il או ב025003646 WHATS APP , שיחת וידאו או אודיו .
- הדרכות עובדים לשירות נגיש, כל עובדי חי כהן עוסקים בנגישות מודרכים בעניין ויכולים לסייע בכל דבר ועניין הקשור בעניין.
- נהלי שירות נגישים: כגון סיוע במילוי טפסים, חיות שירות, פטור מתור קיימים בחנות חי כהן , בית הדפוס 22 גבעת שאול ירושלים.
- נגישות אירועים / כנסים המתקיימים בחי כהן בבית הדפוס 22 קומה ב גבעת שאול ירושלים נגישים כולם.
פניה לרכז הנגישות
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.
פרטי רכז/ת נגישות בחברה
שם: תהילה טמפלהוף
טלפון: 02-5003646 שלוחה 201
אימייל: chai@chaic.co.il
כתובת למשלוח דואר: חי כהן מערכות מידע בע"מ , רחוב בית הדפוס 22 קומה ב גבעת שאול ירושלים מיקוד 9548326
תאריך עדכון : 18/04/2023.